fredag 20 juni 2008

Alternativ midsommar, part 2

Jaha, då har en stor del av dagen gått, hur har det varit då?

Jo, helt underbart! Morgonen gick åt att ligga i soffan och se på tv. Sen så kastade jag mig på min cykel och drog runt och åkte och trixade. Börjar få till frambromsen riktigt bra så jag är riktigt nöjd. Hälsade på K och drack lite kaffe.

Sen så drog jag hem öppnade en öl och satt ute med Naddi, en av mina största beundrare, hon är väldigt kär i mig. Det var väldigt mysigt och så slapp jag dricka ensam.

Som sagt, hon är väldig kär i mig.

Nu börjar jag med maten, tänkte göra fläskfile marinerad i min chilisås som är sjukt stark. Till det blir det grillspett med chorizo och haloumi, champinjoner fyllda med fetaost och en tomat-mozarella sallad.
Bifogar en bild senare när allt är klart. Sen så blir det att grilla grönsaker. Det blir nog jävligt gott!



Jag kan gott rekommendera alternativa midsommaren till andra. Se bara till att ladda med god mat, öl och ett gott humör.

Men nästa år tror jag att jag firar midsommar på nån sexklubb i Tyskland :)

//T