onsdag 18 juni 2008

Dålig på att skriva

Jaha, då har dett gått nästan 2 veckor sen man skrev sist. Vad har hänt sen sist? Var på Underbar och åt, riktigt gott var det! Trevligt sällskap i form av vänner och min kärlek H.

Tänkte ställa upp och vara ett gott inflytande på barnen och köpte en cykelhjälm på Core, en skatebutik. Så nu ser jag ut som en idiot, men barnen ser att pappa också har hjälm. Sen får man hoppas att dom låter bli att härma mig på cykeln bara.

Passade på att beställa 3 nya skivor från USA, det blev Boy Sets Fire - The Misery Index: Notes From The Plague Years , Hellogoodbye - Zombies! Aliens! Vampires! Dinosaurs! och The Color Fred - Bend to Break.

Hittade även en riktigt bra låt Jon Snodgrass - remember with ET. Jon är sångare i Armchair Martian och Drag the river och det är riktigt bra band. Upptäckte även att Joey Cape från Lagwagon har ett nytt projekt som heter Afterburner, så håll ögon och öron öppna efter det!

------

Nog med musiken nu, vad ska man göra till semester då? Ingen aning faktist, skulle vilja åka lite överallt, men det blir nog möjligtvis Finland. Men i augusti så är hotell och flyg bokat till London och kensington närmare bestämt. Riktigt härligt och jag ser verkligen fram emot det!!

Ser fram emot att glida i Soho, köpa billig musik och jaga böcker med älsklingen. H har även lovat mig att få gå in på nåt hak och få en "5 pound lap dance"... Eller.. kanske.. :)

//T