fredag 20 juni 2008

Alternativ midsommar

Känns som att detta blir den bästa midsommarn någonsin, om man bortser från dom när man var liten. Men för första gången på väldigt länge får jag njuta av det helt själv. Slipper alla måsten, precis som förra julafton. Att man inte måste låtsas och stå där med ett falskt leende och visa att man är glad.

Nu kan jag bara vara lycklig, ska grilla precis det jag vill äta, jag ska dricka precis det jag vill dricka. Har laddat upp med lite Newcastle och nån amerikansk öl som hette punk. Jag hoppas det är gott.

Imorse tänkte jag verkligen sova ut. Självklart vaknar man halv nio och är hur pigg som helst. Tragiskt.. Börjar bli gammal.

Saknar barnen faktist, man är smått rastlös när man inte har sina rutiner. Men jag lär få mer än nog av dom nästa månad.

//T