söndag 21 september 2008

Helgen som gått

Glädje, misär och en ond fot.

vad ska man säga. Min helg har verkligen varit upp och ner. Jag hade en riktigt trevlig kväll i fredags. Då H kom över och gav mig mycket välbehövd kärlek :) Du är bäst!

Sen på lördag morgon stack vi hela gänget och lämnade av H, kidsen plockade ekollon och lekte tottoro. Sen åkte vi till min pappa där han passade barnen och jag smet iväg på ölmässan. Väl där träffa jag min kompis som har eget bryggeri och han bjöd på mycket god öl!! Riktigt god, så är ni i Kinnekulla trakterna så ta en Forhems Ale!! Bland de bästa ölen jag druckit.

Nåja, sen kom jag hem till pappa la barnen och klev upp sen och pratade med pappa om det ena och det andra och så lyckas jag trampa på en nål som någon glömt i en matta. Den där lilla jävla nålen stack igenom fotsulan och gick djupt in. Har än idag förgrymmat ont i foten. Inte alls bra!

Nåja, på söndag så gick vi och åt och jag skulle åka på handbollsmatch och lämna barnen ännu en gång hos min käre far. Men när han kommer tillbaka från centrum så är han så full att han somnar i soffan. Jag packar in barnen i bilen och drar.. Så barnen fick vara med vid säsongs premiären som vi vann!! Jag gjorde 2 riktigt snygga mål och skrek en jävla massa.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, har sett på Stor i Japan och nu har jag hällt upp ett bad. Jag ska försöka slappna av och fundera på imorgon och hur man löser allt då. Men det ska nog gå.

//T