tisdag 2 september 2008

She got lips like stereo..

Jag satt på tåget, mitt emot mig satt en tant och läste sagan om ringen. En tanke som slog mig var att fan vad kul det vore att berätta för henne hur sagan slutar.

Så jag började fundera på mitt inre barn som verkligen vill göra såna saker. Det finns som ett sug i mig att göra det, men det vuxna i mig stoppade mig med tanke på att jag hade 5 stationer kvar att sitta mitt emot henne. Men vad hade mitt inre barn gjort?

Jo i ett parallellt universium så bloggar mitt inre barn och ni ska få en inblick i det fantastiska inre livet som pågår inom mig.

"Idag satt jag på ett tåg på väg mot stan och mitt emot mig satt en tant som läste sagan om ringen. Jag lutade mig fram och sa "Ursäkta mig...".
Hon tittade upp på mig med en överraskad min, varpå jag säger "Frodo dör på slutet" med ett fult leende tog jag upp min väska och klev av tåget....
Synd bara att det var Tullinge och inte Stockholm :("

Mitt inre barn har en favorit låt som är 30 sekunder lång och lyricsen är såhär:

She got lips like stereo,
With the bass and treble down.
She's got tits like microwaves
Burritos that explode.
What I wouldn't give to see her pee...
Betweem 2 parked cars,
On a well lit street, 5th and main.