onsdag 28 maj 2008

Bögar på jobbet..

Hade en skön diskussion med min chef och en konsult om bögar och flator.. Och min chef var så skönt openminded och sa saker som, "man får passa sig för vad man säger, det kan ju finnas såna lite vart som helst" och "det finns nog många människor i vår närhet, även här på jobbet som är sån,a och på vissa ser man inte ens att dom är det... Ja förutom flatorna som har snaggat hår" Hahah.. komedi på hög nivå!!

Och det roliga är att vi har öppet homosexuella på jobbet och chefen har tidigare total sågat detta med bögar haha.. Idag klämde hon ur sig "Jag har då inga problem med såna människor, jag menar.. vad är det för fel på kärlek". Fint sagt tycker jag, jag gillar homosexuella, speciellt killar som är så uppenbart fjolliga! Det är bland det bästa som finns med en fnissig kille.

Nåt annat jag tycker är helt rätt, är lesbiska tjejer, och speciellt när dom är nakna och tar på varandra det är verkligen fint tycker jag! Mysigt är nog rätt ord..

--

Vad har då hänt på siståne, jag har varit så fruktansvärt tråkig på siståne och inte skrivit något här, men jag var en sväng i Oskarshamn och den staden dödade min kreativitet. Men jag tog en pubrunda iaf och det var helt ok!

Sen så har jag varit i staden hos H och haft det mysigt :) Blivit mycket indisk mat bara, men jag klagar inte.

Barnen denna vecka så det händer inte så mycket på kvällarna här borta.. Fixat ihop cykeln och fixat en fram broms så det är ju alltid trevligt.. Men annars rätt så dött :(

//T