fredag 16 maj 2008

Oh vad konstigt det är att ta emot komplimanger

Idag fick jag höra av en människa jag träffade i måndags att jag gav ett sånt öppet och socialt intryck och att jag verkade vara så lugn och harmonisk. Visste inte riktigt vad jag skulle säga. Fnittrade lite bara.

Nästa vecka ska jag åka till Oskarshamn, men det fanns inte ett hotellrum så jag måste bo ute på vischan. Ush... Tog en lite finare bil än sist, så istället för en Polo så kör jag audi A3 eller Golf. Ska nog köpa mig en Golf när jag får lite mer pengar över. Dom är riktigt fina faktist.. tycker jag iaf..

Btw så fick jag höra att någon skulle ta kontakt med mig från ett stort IT bolag, det känns lite spännande.. Undra vafan man ska säga om dom ringer. Vill jag flytta egentligen, eller är jag bara feg?

Och dagens ris till den fula ungen som förstörde Hs strumbyxor, och ungens skit föräldrar!