torsdag 8 maj 2008

Grillat på drottninggatan och knullat vid Norra Bantorget

Jaha, då har jag varit 3 dagar på kurs i den vackraste delen av staden med stort S. Jag var självklart i Kista på Projektledarutbildning. Vad gick det då hela ut på. Jo att bli en bättre projektledare och det hoppas jag lärt mig.

Bäst på kursen var ändå killen från statens kärnkraftverk, han som satt och sov igenom 1,5 dag. Det är ju 20 000 kr väl placerat av staten. Jag är lite rädd att en sån slacker sitter vid spakarna någonstans, och speciellt vid en så vital verksamhet som kärnkrafverk. Förstår inte hur han lyckats ta sig igenom högskolan!!??

Nätterna bodde jag på ett riktigt fint hotell, sprillans nytt vid N.Bantorget, och nätterna spenderades med H... Sex och kebab på hotell.. det är inte direkt första gången. Har bott på 4 olika hotell med älsklingen det senaste 8 månaderna.. Alla nätter tycks spenderas likadant :)

Efter utbildningen när jag fått min diplom och vimpel så drog jag till stan och träffade Mr.M och hans familj. Han bor sådär lagom på drottninggatan i en stor jävla lägenhet, så för första gången i mitt liv så har jag grillat hamburgare vid drottninggatan! Och gott var det!

Det bästa med M måste vara det faktum att han försvarade lägenhetsköpet med att påstå att han sparade in pengar för att han inte behövde köpa busskort. JA han lär spara in dom pengarna på 80 livstider :P

Nu är jag hemma igen.. dom lär skrika efter en på jobbet men jag skiter i det faktist, och så lär chefen klaga på min hotellräkning.. som var lite väl hög kanske haha... Skit samma

//T