söndag 4 maj 2008

Jaha, ännu en vecka som gått

Vad har hänt då? Jo, förra fredagen åkte jag direkt till stan till H och hade en mysig kväll med god mat. Sen på lördagen åkte jag med pappa till hemlandet och vi drog ut till centrum. Väl där åt vi och sen började vi dricka. Det tycks alltid bli likadant med pappa, vi söp oss redlöst fulla, sen åkte jag till stan och träffade en gammal kompis, hittade iaf ett kvitto från nåt ställe vid Slussen att jag iaf har druckit öl med han där.

Så det var ju en trevlig reunion, var så pass full så att jag inte kommer ihåg någonting. Sen kom H till söder och vi tog en taxi hem till kungsholmen. Väl där så hade jag bara gosat upp mot henne och varit sjukt full och somnat.

Vad sen då? Jo barn, barn och åter barn... Det har varit kul och lite tråkigt. Fick ju en helgdag mitt i det hela och projektet blev färdigt under veckan. Så nästa vecka bor jag på hotell två nätter och är på kurs, så det blir skönt att komma undan.

Idag lyckades jag scora resterna av en fest, så jag har fullt med öl, cider och vin i mitt kylskåp. Får se om det blir någon grillfest i helgen eller något liknande.. Det är bara att anmäla intresse!!

//T