torsdag 20 november 2008

Handboll ska göra ont.. men såhär ont?

Börjar smått omvärdera det här med handbollen efter denna artikel i AB>>

Aj aj, jag undrar vad H skulle säga om jag dök upp utan kulor i påsen så att säga. Inte alls skönt!

Åt riktigt god mat med älsklingen på Indian Garden på söder, riktigt trevligt och mötte hennes tjejkompisar och det var skoj! Speciellt Grytan som jag fått tafsa på :) Men bäst är det ändå att tafsa på H för hon verkar uppskatta det mer än Grytan.

Känner mig smått nykär efter allt som varit, har varit så slut på siståne. Men idag känns det som att det vände. Vet inte riktigt vad det var men var bara glad och lycklig idag.

Hade 3 missade samtal från konsultchefen på företaget som vill rekrytera mig, och sista lät ungefär såhär "Nu låter det kanske som jag jagar dig, men jag vill jätte gärna komma i kontakt med mig. Ring!". Kul att vara jagad för en gångs skull!

//T