söndag 30 november 2008

Vinst

En trevlig helg med kidsen, var och hälsade på pappa i helgen, vi hade en riktigt trevlig dag och plockade upp H på hemvägen.

Så på lördag kväll/natt blev det god indisk mat, gott öl och en Scrapple utmaning som slutade på ett härligt sätt.

På lördag åkte vi till handbollen och barnen hejade på och vi vann med 34-14. Jag var ur form pga förkylning och kom aldrig igång. Gjorde dock 5 mål men borde ha gjort minst 10. Det var väldigt svårt att komma igång, känns i hela kroppen att man är helt slut, man orkar inte slänga sig och satsa 100%..

Det kommer bli en tajt vecka då mycket ska hinnas med. På jobbet är det galet mycket att göra, kvällarna är bokade med träning, hemligheter, steg 2 i arbetsintervjun, middag i sthlm osv osv.. Får se hur man lyckas med allt men vafas..

Steg 2 i intervjun kommer nog att bli intressant då samtalet kom inser jag snabbt att det är en människa jag lärt känna vid en middag 1 år sen, vi satt och pratade en kväll om allt möjligt. Och nu ska hon intervjua mig.. Det blir väldigt intressant.

Provade 2 nya ölsorter som jag verkligen gillade.

St.Peter's Cream Stout och St.Peter's Winter Ale. Dom var riktigt goda måste jag säga. Speciellt Winter Ale!