tisdag 25 november 2008

Helgen

Fredagen var verkligen skön, åkte hemifrån vid 18 tiden och köpte två Brooklyn Oktober Fest öl och en Newcastle Brown Ale. Riktigt goda öl, hittade inte Brooklyn Brown Ale som är min absoluta favorit!

Efter systemet och shopping på coop ställde jag bilen hos H. Tog Tuben till Hötorget och träffade Mr. M och vi tog en lång promenad i kylan och bara snackade, insåg att vi inte setts sen Augusti i London. Så det var verkligen skit kul att ses och bara snacka en massa.

Sen kom pappa från Arlanda och vi landade på Bishops Arms, hittade en riktigt god pub tallrik med förmodligen den bästa hamburgaren jag någonsin ätit. Som dricka så hade dom Brooklyn Brown Ale på fat och var ännu bättre än flaskan! Sen drack jag en riktigt god Porter öl, svart som kaffe var det och otroligt gott. Det enda jag missade var att ta namnet på den. Får väl prova mig fram.

Därifrån Tuben tillbaka till H och hade en trevlig kväll med H och hennes kompis. Kvällen avslutades på ett väldigt trevligt sätt :) :)

Sen var det bara att ta det lugnt och njuta av sällskapet, på alla sätt både fysiskt och psykiskt, har saknat H så jävla mycket så det var skönt att bara ligga i hennes soffa och slappa.

Snart ska jag ge mig av på hemliga uppdrag, måste fixa lite presenter.. Men det är hemliga jag berättar om det efter julen :)

//T