onsdag 19 november 2008

Kuolema teki minusta taiteilian

Igår dog min arbetskamrat.. Konstigt när någon man jobbat med i 2,5 år går från frisk och kry (på utsidan) till att dö på 4 veckor. Fruktansvärt egentligen.. känner mig helt slut nu, vet inte riktigt hur man ska tackla detta.

Idag åkte jag till Stockholm på Young Professionals och lyssnade på föredrag och träffade företag. Det var skoj, men jag känner mig jävligt trött efteråt. Lägg till allt på jobbet, så ja...

Min jobb telefon är på reparation så jag hade tydligen missat samtal från ett företag som är intresserade av att rekrytera mig, en konsult därifrån fick tag på mig på privata numret och skulle ge det till sin chef... Vi får som sagt se vad som händer.

Ska titta på en lägenhet i helgen om allt klaffar rätt. Det blir intressant att se vad det finns där ute. Blir lite att kalkylera ihop om man har råd med det.. Vi får se helt enkelt, spännande iaf.

//T