tisdag 8 april 2008

Hahah google adwords

Gud så skönt, jag la till adwords bara för att bli miljonär på min blogg precis som blondinullabella! Det sköna är att mina adwords gör reklam för pappa, barn, poesi och skilsmässa precis vad jag står för här i livet :)

Så är du gift och pappa, mitt tips är att ta skilsmässa och läsa poesi.

Jag kommer på lite då och då skit bra grejer att skriva om, med en skön tvist och allt och så glömmer jag alltid bort det och så blir det bara meningslöst dravel men men.. Idag lyssnar jag på en ny skiva, Alien Ant Farm - Up In the attic.. Riktigt skönt om man gillar den stilen.

Nu längtar jag bara på min lön så att jag kan köpa lite musik. Kan tipsa alla om att handla på www.amazon.com för dollarn ligger så jävla lågt så man får nya skivor för 80 kr st (inkl frakt) svenska staten kan ta sin musikskatt och stoppa upp i röven, jag betalar nog med skatt!

//T