fredag 4 april 2008

Varför fuska mot sig själv?

Jag satt och pratade med D om träning idag och det faktum att man är så smart att man fuskar ibland...

Jag gick och tränade i torsdags och det var en ledare som visade vilka övningar man skulle göra och så höll vi på med armhävningar och jag orkade inte riktigt den sista och slutade. Men när jag väl funderade på det så hade jag orkat den men jag blev bara lat och fuskade. Just när jag gjort detta så inser jag verkligen att jag fuskade, och den enda som lider av det på något sätt är jag.

Att fuska på ett prov kan innebära att man får godkänt och klarar gymnasiebetyget, men att fuska när man tränar för sig själv är ju bara idiotiskt, man har inget att vinna på det!

Annars var det en kul kväll men pizza (lagad av mig) och god öl.

Fick min bok som jag beställde några dagar sen, den var riktigt dirty på vissa håll men jävligt häftig på andra.

Oh, glömt berätta att jag köpte en Liberator skiva som var riktigt bra!! Har nog köpt en sisådär 50 nya skivor sen jag skilde mig.. Skönt när man kan sätta pengar på sitt intresse och inte på andras dumheter.

Kan även tipsa om en skiva jag köpte i London, Something Corporate - Leaving through the window.. det är skit bra! I wanna hear good news but nothing good is happening.

För övrigt så är jag kär :)

//T