söndag 13 april 2008

He looks like a queer rabbit!

Klockan är nu halv fem och jag såg precis blades of glory på deveeedeeen, riktigt bra film. Nåja känner mig lite halv bakis än. Var hos Tobias och jag som sagt till mig själv att jag inte ska dricka sprit, började kalaset redan hos pappa och svepte i mig lite koskenkorva och öl.

Hos Tobbe bjöds det på klassisk underhållning i form av köns-rock, fotboll och Gummo (se citaten nedan). Till detta var det god öl och absolut drinkar. När H anlände var jag hyfsat full redan. Suck! Vaknade sen på natten och spydde och spydde.. Öl har jag verkligen inga problem med men sprit och vin ger mig härliga blackouts och spyor.

Märkte även att jag lyckats spärra min telefon, i klass med Tobbe när han deletade sin blogg i fyllan och sen förbannade Blogspot för att dom stängt ner bloggen för han.. haha

Ska skriva ihop ett inlägg om roliga/galna/tragiska händelser som hänt under mina 26 år..

//T

Cowboy #1: This shitty-ass rabbit stinks!
Cowboy #2: I know.
Cowboy #1: He smells like pussy! He smells like an asshole!
Cowboy #2: Hey, motherfucker!
Cowboy #1: Smells like wetback dick!
Cowboy #2: They smell like a pound of bullshit!