söndag 6 april 2008

The IT crowd is back!

Fan att man har lite ont om pengar, skulle ha lagt en beställning på en sisådär 10 skivor, men men.. Får nog avvakta lite istället. Har fått händerna på säsong två av The IT Crowd, min favorit serie, så jag ska käka pizza ikväll och se några avsnitt.

Annars då, H kom igår och vi hade en mysig kväll. Grillat och god öl/cider är aldrig fel. Barnen har varit lite skumma men överlag har det gått väldigt bra. Ikväll slocknade dom medans jag läste godnattsaga, effektivt :)

Lägenheten jag var och tittade på i lördags kändes inte riktigt rätt. Så jag blir nog kvar här en stund till. Ska satsa lite pengar på att få saker och ting som jag vill ha det.

Ska även stanna kvar på mitt nuvarande jobb, jag har dock anmält mig till det andra företaget att jag är intresserad av att jobba för dom. Så min kompis/konsult där sa bara att jag skulle bli kontaktad. Så vi får se vad som händer.

Veckan som kommer ska jag försöka hinna med en jäkla massa. Träffa H i sthlm, Tobbe ska jag festa med och ska försöka klämma in D däremellan och få in J på någe sätt. Förutom det så ska jag försöka träffa pappa på en lunchdejt och så jobba häcken av mig!

Pizza kvällen i fredags var skitkul! Tack D!

//T