torsdag 27 mars 2008

Ahh vad kul med vänner

Idag smet jag hem och jobbade hemifrån och skrämde livet ur H :) Vilken härlig natt jag hade i varjefall inatt. Vaknade ur en sexdröm och attackerade H med hångel haha.. Inte helt fel att ha någon att reagera på.. även om dom sover.

Sen på kvällen åkte jag in och träffade en god vän från högskoletiden, J, han har flyttat tillbaka till s-tälje så det är väldigt trevligt. Försöker få lite mer tid till mina få vänner. Ska banne mig klämma in Daniel också.. är så less på mig själv, när man säger att man ska hitta på något ihop och det blir verkligen inget av det.

Och så måste jag till bergshamra och hälsa på John och så sthlm för att supa skallen i bitar med T. Så det är mycket att hinna med. men jag har ju bara varannan vecka att hinna allt detta på. Men om man är lite mer effektiv och planerande så ska det nog gå :)

Men jag hade en bra dag ändå, fick reda på att jag får löneförhöjning på 2000. Var inte så mycket som jag hade hoppats på så nu får jag jobba på en ny ökning i år. Vi får se hur det går.

Köpte 2 filmer, 1 skiva och 1 bok.. så nu blir det att ligga i och se och läsa allt detta hehe.. Vet inte hur det går ihop med det faktum att jag ska träffa folk. Iförsig, kan se film ihop med D, läsa en bok med T, lyssna på musik med John :)

//T