torsdag 6 mars 2008

Oj, jag gjorde något bra idag

Jag gick och tränade på lunchen, jag som tänkte att det inte skulle bli av men jag hängde på en av projektledarna på ett styrkepass. Har ont precis över allt men det är bra! Äntligen lite rörelse i hela kroppen istället för bara höftområdet.

Annars var det udda just att ta och duscha efter passet. Alla gubbar klädde av sig snabbt, och slängde upp handduken på axeln, så gick dom runt med sina stora ölmagar och inte så stora snoppar. Jag själv började klä av mig när jag inser att jag har min piercing i och är helrakad efter en rolig helg.. Så ja kunde inte köra samma stuk, men jag borde ha nästan gjort det.

Så nästa träningspass så ska jag lika stolt som gubbarna visa hela härligheten, det är väl det dessa gemensamma dusch stunder går ut på. Lite smyg homoerotiskt spatserande inför sina kamrater och andra okända män. Nåja jag kan nog bjuda på mig själv nästa gång, tur att man har dålig syn så när man sett nog så kan man ta av sig glasögonen.

//T