söndag 2 mars 2008

Resurrection

Halloj, då var man tillbaka, liten recap om vad min förra blogg handlade om gamla bloggen . Jag är alltså en kille som fyllt 26. Jag har 2 döttrar och jag skiljde mig från deras mamma sommaren 2007.

Jag är med andra ord fri och lycklig :) Nåja, förra bloggen handlade om ens emotionella berg och dalbana som man gick igenom. Jag skrev upp mycket för att inte glömma bort hur dum man varit.

Så vad hände egentligen? Jo, jag var i ett förhållande som var dömt att misslyckas ända från början. Men på något sätt så gick allt åt skogen, jag brukar säga att jag ångrar att jag skaffade barn men jag ångrar inte mina barn. Hur det nu går ihop? Jag älskar dom och tar hand om dom så bra jag bara kan. Jag gjorde dock något som jag verkligen ångrar, och det var att gifta mig. Men som tur var så kunde man skilja sig, och skilsmässan gick igenom januari 2008. Riktigt skönt!

Så sommaren 2007 började jag leva livet igen, och det har verkligen varit som att någon lyfte mig ur dimman jag vandra i och sa, "titta, så här underbart kan livet vara" och livet har verkligen varit härligt!

Det är inte lätt att ensam ansvara för barnen sina veckor, men det är otroligt skönt att kunna leva livet för sig själv och inte längre hålla tillbaka känslor och leva som en zombie. Livet är alldeles för kort för det!!! Jag och barnen förtjänar så mycket mer än så!

Sommaren innehöll iaf, många bravader, många fylleslag, något ligg man ångrar men annars så var det bra, jag levde själv och njöt av det. Sen så skrev jag även i min gamla blogg om en tjej....
Ja, att behandla det kräver nog ett inlägg till.

//T