måndag 3 mars 2008

Ich bin ein Wolfsburger..

Jaha, så jobbar man åt tyskar plötsligt. Det ska nog ändå inte påverka mitt läge, men det är tråkigt att svenska företag säljs utomlands. Men jag är inte svensk så vad an denna patriotism? Nej, jag hoppas detta öppnar nya vägar för mig, och den dagen tyskarna får för sig att strukturera om på bygget så kommer jag inte vara där.

Vad har hänt idag då? Fullt upp på jobbet har hittat en kandidat som ska ersätta vissa delar av mitt arbete, så det är riktigt kul!

Ryckte in vid 06.30 till jobbet för att det var strul med en terminal. Så jag passade på att dra vid 16 och hämtade barnen tidigt. Vi hade en lugn kväll, barnen byggde med duplo, jag har äntligen fått igång mitt internet så jag slog på datorn och lyssnade på musik och lagade en riktigt god middag med köttfärsbiffar/bullar fyllda med chili, basilika och soltorkadetomater, till detta gjorde jag egna klyftpotatis. Riktigt gott! Barnen fick självklart utan chili...

Längtar att få träffa H igen..

//T

ps. Naddi hälsar