onsdag 5 mars 2008

Tja, det är jag..

Ja, idag ringde en chef och sa "Tja, det är jag" jag har 1000 användare i systemet och en närmare 50 chefer. Och han tror att jag ska veta vem det är... suck, det finns då folk för allt.

Annars då, hade besök idag av min nya granne och hans dotter. Yngsta dottern hetsade honom hela tiden så det var kul.. Men det bästa var nästan när dom gick hem! Jag hatar andra människors barn, tycker dom är jobbiga helt enkelt, mina barn däremot är helt underbara och perfekta!

När barnen gått och lagt sig sen så satte jag mig här vid datorn och fick lite ångest för att jag inte tränat ordentligt sen jag slutade med handbollen 8 år sen. Så jag återupptog min härliga kvällsträning som går ut på att dansa till min playlist (btw så dansar jag skitfult) och blanda det med lite fysiska aktiviteter. Men det hela känns lite löjligt, tror att jag håller mig till att den enda fysiska motionen jag utövar är sex. Det är både kul, skönt och bra för kroppen.

Tror ändå jag ska pallra mig till gymmet imorgon på lunchen då jag faktiskt har det som en förmån att gå gratis till vår fritidscenter. Men sådana aspirationer att faktiskt göra något bra brukar gå åt helvete. Mina luncher brukar bestå av att hetsäta i mig maten på 5 minuter, sen gå jobba igen.

Planerar inför helgen också, ska köpa några goda öl på systemet. Laga gryta imorgon kväll så att jag har det till fredagen. Sen bara njuta av helgen med kidsen. Hoppas innerligt att H kommer och myser med mig på kvällen. Känns som att det var alldeles för länge sen jag träffade henne.